Noi planuri pentru Cluj

Dupa ce lumea buna din Cluj – Napoca a inceput sa se adune incetul cu incetul in alta locatie decat grotescul Delirio, beci plin de igrasie inchiriat de Lucian Dunareanu pentru a-si aduna tigancile proaspat date cu bicigleta inainte de catastrofalele party-uri, asa zisul patron al bulangistelor semi stirbe din Cluj incepe sa intre in panica totala constant in fiecare weekend cand tinereii si pisiceii metropolei transilvanene nu-i mai calca pragul abrupt al catacombei ci prefera sa isi petreaca seara in cealalta locatie unde clientii sunt tratati cu mult mai multa atentie si beneficiaza de un spatiu mult mai curat si decent.

Panica de care vorbeam este usor de mirosit si a fost inca de acum doua saptamani, cand a inceput postarea de articole prin care LD isi varsa frustrarile, complexele si supararile pe cei care au ghinionul sa dea cu ochii peste ceea ce face el public ba pe facebook ba pe pagina albastra a zambilelor aparent sociabile.

Se stie inca din antichitate, modul prin care functioneaza matroana din Cluj cand pierde teren fie el in orice domeniu.  Sunt mai mult ca sigur ca o parte buna din clientii localului Delirio au asistat la crize de isterie si disperare, motivele fiind diverse. Se poate aminti printe altele momentul in care Dunareanca a ajuns sa vocifereze in dreptul barului la o ora destul de tanara dupa ce o “tiganca”, clienta fidela a clubului si cunoscuta ca scandalagie aka Romela, a speriat generatia tanara si implicit a determinat-o sa paraseasca subit incinta beciului domnesc  din cauza ca i-o fi furand careva iubitu’/iubita pe care sigur nu o avea inca. Drept urmare, prin efectul bulgarelui de zapada care devine tot mai mare si se sparge, cireasa de pe tort au fost istericalele Lucianei, aceleasi de fiecare data. Spun ca sunt aceleasi pentru ca déjà toata lumea stie lyrics-urile cantecului: “tu stii cat am muncit ca sa te poti distra tu aici ?” si campul lexical al acestei teme poate continua vreo 30 de min lejer.

Aceasta fiind o mica introducere si descriere a comportamentului bipolar, dezaxat si uneori infricosator al personajului X de care vorbeam mai sus. Va provoc sa faceti in liniste si discretie desigur, o analiza obiectiva asupra tematicii si imaginilor cu care isi promoveaza clubul petrecerea din aceasta sambata. Prima dintre ele e urmatoarea:

Sa fim onesti cu noi insine si sa gandim cu mintea libera, ce heterosexual al calca pragul unui beci in care se aduna poponarii orasului Cluj ? Si nu orice fel de poponari ci cele mai pline de untura si mai capsatoare de bilete de pe raza Transilvaniei. Sa imi aratati voi cu degetul un heterosexual care ajunge din greseala intr-un club cu specific gay si ramane acolo si aici nu zic nimic de strainatate ci de orasele noastre cu o cultura sub nivelul marii. Asa ca fiti siguri ca EVERYONE IN DELIRIO IS GAY AND THEY DONT HAVE SO MUCH FUN BEEING SURROUNDED BY OVERTANNED SLUTS !

Dupa ce v-ati inchis gurile de la rasetele pe seama frustrarilor altora sa revenim la un caz si mai trist. Toti va amintiti intetia sobolanilor bastinasi ai clubului inca de la inceputuri de a fotografia clientii si va mai amintiti si acele crize de isterie ale Lucianei cand fie el fata sau baiat, hetero sau homo vroia in momentele de glorie ale betiei dintr-o seara de sambata sa se traga in chip iar Luciana  venea tare frustrata la persoanele cu pricina sa inceteze fotografiatul ( chiar daca era o situatie absolut penibila in ca eu ma simt bine beat cu prietenul meu si ne facem doua poze ) pentru ca unii clienti nu vor sa apara in imagini. Like what the fuck ? Cine ii pozeaza pe ei ? Cine vrea un strain intr-o poza ? Fie el super frumos si atragator. Ce sa faci cu poza respectiva ? O poti printa si sa ti-o lipesti pe perete si sa ejaculezi cand ceasul bate ora 9 in fiecare seara cand vii de pe plantatia de cafea, dar si in acest caz tot te saturi. Acum ca sa revenim la frustrarea pe care tanti Luciana, matroana de homosexuali speciali o are constant in sange, nimeni nu o doreste, nici pe ea nici poze din clubu dansei in care roiesc rebuturile societatii, inca de la intrare, pe stanga la garderoba si pana jos la bar stau drepti toata noaptea accidentele genetice intamplate sa ajunga la Cluj. Asadar vorbind de imagini in care face doua lucruri deodata, isi varsa frustratile ca este ignorata si incearca sa aduca clienti in respectiva locatie… Sa intre in scena campania de promovare a petrecerii 9GAG de sambata aceasta din Deliriooo ! Honestly now … Cine ar vrea sa apara intr-o imagine dintr-un beci in care stii ca nu e cotat a fi unul dintre cele mai ingrijite cluburi din oras ? Uitati-va in jur cand mergeti acolo ! A … si inca un mic pont, nu va atingeti de pereti, nu va sprijiniti de ei. Pe langa faptul ca hainele va miros a borhot amestecat cu oua stricate si moare de varza murata, de la un simplu party, nu faceti greseala sa va atingeti de bolovanii din perete care transpira de la umiditate si se amesteca cu fumul de tigara si mucegaiul din pereti si iti printeaza pe camasa sau tricou inca doua, trei note inailte de mirosuri elegante de Delirio.

Stim cu totii ca traim intr-o societate in care ce zice lumea din jur e mult mai important decat ceea ce simti tu si ceea ce doresti sa faci si sa traiesti si mai stim cu totii ca poate daca ti-ai acceptat situatia de homosexual care se ascunde de prieteni si intr-un final iesi la iveala si te accepti, totusi nu e o mandrie sa fi tagg-uit intr-o poza blurry din Delirio. Probabil ca aceasta frustrare ale Lucianei  apare de cateva saptamani in care personajele mai cool si linistite ale orasului transilvanean se aduna in alt club. Este vorba de o locatie in care organizatorii impreuna cu patronul barului isi selecteaza riguros clientela si prefera sa petreaca intr-un numar restrans decat sa fie imbulzeala si iz de oboseala prin aer, asadar nu au acces scursurile societatii, persoanele care nu dau doi lei pe aspectul lor exterior si cei care sigur nu stiu sa scrie si sa citeasca dupa modul in care vorbesc si se comporta. Un mic detaliu ar fi de mentionat ca petrecerile private respective beneficiaza discounturi la consumabile si o calitate cel putin inzecita la ceea ce primeste clientul in pahar.

Acestea fiind zise, va doresc un weekend reusit si aveti grija pe unde cheltuiti banii, se poate ca in alt colt al orasului cu aceasi bani sa va fi simtiti mai bine si sa fie un timp petrecut cu placere.


gaygossip.ro Web analytics


0
30 Comments
  • Sebbie
    June 15, 2012

    Foarte tare..mă bucur să aud asta…măcar se vine cu o contra ofertă pe piaţa clujeană…mă cam săturasem de măgăriile lui duval…plus că ultima oară când am ajuns prin delirio a băgat o faţă de mumie şi nici măcar nu ştire să răspundă la salut..

    Ca să nu vorbim nici când ne-am întâlnit dintr-o pură întâmplare într-o mare metropolă europeană, săraca distrusă de oboseală deabia a salutat preferând mai degrabă să întoarcă curul…

    Daţi şi voi mai multe detalii despre clubul nou să ştiu ptr unde ies când mă duc în Cluj…

  • nick
    June 18, 2012

    Hmmm, ce sa spun, e o opinie, a ta si e dreptul tau sa ai una, la fel cum si eu am dreptul la una, si si cel pe care il numesti ” Dunareanca^^ ” Duval” , sau in alte feluri la fel de peiorative, are dreptul la opinia lui.
    Insa, sa nu uitam ca opinia ta, e a ta, si numai a ta si nu una generala si mai ales sub nici o forma nu poate fi generalizata.
    Faptul ca in acest moment folosesti un limbaj de o asemenea natura, asta in conditiile in care ai fost des, foarte des chiar, in clubul pe care acum il blamezi, ma face sa cred ca este vorba doar de o vendeta personala, din motive pe care numai tu, si probabil si Luci le stie si care probabil ar fi trebuit rezolvata tot pe cale personala, intr-un mod cat mai amiabil si nicidecum public, sau prin a implica, fie si intr-un mod indirect o alta locatie, care in opinia ta reprezinta o alternativa.
    Repet, alternativa ”stricto senso” este vazuta doar de tine, intrucat, locatia de care pomenesti nu reprezinta o alternativa a clubului Delirio in sensul de club strict LGBT, mai mult decat o reprezinta alte ” alternative” de care Clujul este plin, in ceea ce priveste viata de noapte.
    Faptul ca locatia nu are o atitudine ostila fata de cei ce au o alta orientare sexuala, atata timp cat si atitudinea lor se pastreaza in limitele decentei si ale bunului simt, este o norma de civilizatie in primul rand, norma pe care de altfel o poti regasi din ce in ce mai des si la alte cluburi.
    Pe de alta parte, folosirea unui asemenea limbaj – peiorativ si in opinia mea jignitor – fata de o persoana si fata de un club in care de multe ori te-ai distrat, din motive pe care numai tu le stii, ma face sa ma intreb, daca si noua locatie, despre care acum vorbesti frumos, nu va intruni aceleasi defecte, iar cel ce o conduce, nu va fi la fel de…. ( ma straduiesc sa nu insir aici nici un fel de ”epitete” pentru a nu da comentariului un aspect de mahala )in momentul in care TIE PERSONAL nu iti va mai conveni ceva.
    Un vechi proverb chinezesc ne sfatuieste.. ” Nu iti face prieteni dintre cei care isi vorbesc fostii prieteni de rau. Intr-o zi s-ar putea sa le iei locul”.
    Lucian, urmatoarele randuri sunt pentru tine:
    Eu, personal, stiu eforturile pe care le-ai facut si pe care le faci ca acest club sa mearga mai departe. Nimeni nu este perfect si de aceea mai pot exista unele lacune.Dar unde nu sunt? Nici tu, nici eu si nici cel care a scris aricolul de mai sus nu suntem perfecti, si atitudinea de a
    vedea mai intai barna din propriul ochi inainte de a vedea paiul din ochiul celuilalt, mi se pare una dintre cele mai intelepte. Din nefericire, nu toti avem acces la intelepciune
    Eu m-am simtit intotdeauna bine in clubul tau, si voi veni intotdeauna cu placere in masura in care timpul imi permite.
    Te felicit pentru tot ce ai facut pana acum si imi doresc sa faci inca si mai mult.
    Atitudini de genul celei de fata, au mai fost si vor mai fi, asa ca nu cred ca e cazul sa pierzi timp si energie gandindu-te prea mult la ele.
    Si pentru ca nu numai chinezii sunt intelepti, ci si neamul asta al nostru, mai e o vorba :” Daca-as fi un oarecine, nu mi-ar purta grija nime’ ”

    Succes

    • Alexandra
      June 18, 2012

      Ai descris foarte bine, ce simt si eu in momentul de fata legat de articol.

      • Gossip
        June 18, 2012

        Adina, nush exact gustul care ti-l provoaca acest articol dar il pot subantelege, ce nu inteleg eu este cum acceptati ca totusi sa nu fiti curiosi de ce ofera concurenta? As vrea sa vad pe cineva satisfacut pe deplin de Delirio! Nu cred ca e doar critica, insa poate fi totodata usor constructiva! Aceiasi parere despre Delirio o am si eu si nu sunt autorul…

        Da, autorul este Clujean, este de-al vostru si da… i-a lasat un gust amar serile de la Delirio!

        • Alexandra
          June 19, 2012

          Din moment ce ma semnez alexandra, am un motiv pentru care o fac.
          Nu e vorba ca nu sunt curioasa de concurenta. Sunt multumita pana acum de Delirio si mai ales de oamenii care lucreaza acolo.

      • nick
        June 19, 2012

        Multumesc,
        Am fost doar sincer si m-am straduit sa fiu cat pot eu de obiectiv

    • Gossip
      June 18, 2012

      Nick iti inteleg punctul de vedere insa nu inteleg logica unora. Nu sunteti curiosi sa vedeti ce ofera concurenta?? E un pur adevar ceea ce vad in post si mai e si clujean de-al vostru!

      • nick
        June 19, 2012

        Iti multumesc pentru faptul ca intelegi punctul meu de vedere. Altii se pare ca nu au reusit.
        Vis a vis de articol, vreau sa fac o diferenta clara intre a avea un punct de vedere, si a improsca cu noroi.
        Pe de alta parte…. nu inteleg de unde s-a implementat ideea ca cealalta locatie ar fi…. ca sa te citez ” concurenta”. Doar pentru ca unul dintre proprietarii clubului este gay? Sau doar pentru ca acolo s-au tinut vreo doua petreceri cu caracter strict privat in care o parte dintre invitati apartineau comunitatii LGBT?
        Exista clienti constanti ai clubului Delirio care pot confirma ca au venit acolo in timpul uneia dintre aceste petreceri si neavand invitatie, au fost rugati in mod politicos sa paraseasca localul si au fost indrumati sa mearga in Delirio.
        Inca o intrebare: Este aceasta locatie inregistrata undeva….gayromeo…etc ca fiind un club al comunitatii LGBT?.
        In aceasta idee vin si intreb din nou…: De unde aceasta idee de concurentza, de alternativa?
        Inca ceva…si eu sunt tot clujean

        • Gossip
          June 19, 2012

          Nick sa fiu sincer, eu as vrea sa stiu care e locatia cealalta cum de altfel tind sa cred ca exista si imi rezerv dreptul sa nu… Postul a trecut, deoarece, exista un domn care s-a semnat “Clientul de Sambata 02.06.2012” si a spus aceleasi lucruri care sunt mentionate in articol. Totodata, mentionez ca eu ultima data am fost in Delirio in data de 3 decembrie, Dunareanu poate confirma… Nu ma priveste pe mine cine l-a scris, de ce l-a scris… pt cine l-a scris… Insa am observat ca Lucian Dunareanu stie, de unde stie… Habar n-am insa ii pot marturisii ca NU, nu este angelo… IP-ul vine din Gherla si poate o sa ne faca un scurt istoric Lucian sa ne spuna lista de cunostinte din Gherla! Este un IP static deci???

          Nu ma intereseaza daca este inclus undeva, desi cred ca este pe o aplicatie de android, cel putin eu l-am gasit… Nu ma intereseaza daca il promoveaza, nici ce clienti promoveaza… si poate are tot dreptul sa selecteze strict clientela! Nu stiu, nu cunosc, nu sunt in masura sa zic nimic… Sunt in masura, ca prin indermediul comm ce ti-l adresez sa-i reamintesc lui Dunareanu ca nu sunt curios de ceea ce se scrie despre club si despre el… cu atat mai putin cand vine din partea altor persoane… Daca am ceva de spus, o spun direct, categoric si la obiect argumentandu-ma la cat se poate mai bine! Si l-ar mai ruga sa uite de existenta mea ca nu imi provoaca decat voma! El ca persoana… ce face pt comunitate e fix pistol cu apa sau frectie la picior de lemn!

  • Alexandra
    June 18, 2012

    Am ramas cu un gust amar dupa ce am citit articolul. In orice club din cluj as merge, intotdeauna o sa existe cineva ca autorul articolului care sa nu fie multumit de nimic. Te-ai decis sa-ti deschizi un local, sa-i faci concurenta. Nici o problema, dar credema ca atata vreme cat te folosesti de metode murdare cum e acest articol, nu o sa-ti fiu clienta decat daca cineva ma leaga la ochi si nu-mi spune unde ma duce. Urasc ipocrizia de care dai dovada. In felul acesta o sa ajungi singur, poate inconjurat de asa zisi prieteni care iti seamana.

    • nick
      June 19, 2012

      Alexandra, dupa cum vad, tintesti la cineva anume cu acest comentariu.
      Daca mai citesti o data, cu mai multa atentie articolul in cauza, vei constata ca nu cel ce detine cealalta locatie a scris acest articol. Daca vei mai citi si comentariile si ai abilitatea de a citi si printre randuri, vei constata ca cel pe care il acuzi de ipocrizie, in opinia mea pe nedrept,a dat deja un raspuns, in care el insusi amendeaza categoric articolul in cauza, facand asta in virtutea unui drept la replica dictat de nimic altceva decat de bun simt.
      Considerand ca deja am acordat prea multa atentie unui lucru care, in opinia mea, nu merita din partea noastra atata energie, ma voi opri aici cu comentariul acesta si nici pe viitor nu voi mai considera necesar sa intervin.
      Un intelept spunea ca… ” Daca te amesteci in taratze, te mananca porcii”
      Cu aceasta va doresc multa pace in suflete

      • Alexandra
        June 19, 2012

        Nick, imi pare rau dar avand in vedere ca din seara in care am descoperit Delirio si pana acum am ramas fidela, nu-mi convine ca cineva sa ma bage in aceeasi oala cu altii care nu isi pot controla impulsurile la alcool. Spune-mi un singur loc unde nu exista nici cel mai mic defect incepand cu locatia si pana la angajati si o sa incetez.

        • nick
          June 19, 2012

          Alexandra, draga, am zis ca incerc sa ma tin departe de tot acest uragan intr-un pahar cu apa,insa ma mananca tastele si ma vad nevoit sa raspund. Mai exact, sa ITI raspund si asta pentru ca observ ca esti unul dintre putinii comentatori care se pastreaza in limitele decentei si al bunului simt in ceea ce priveste modul de exprimare si care pune probleme pertinente.
          Da-mi voie sa iti destainui un secret ( care din momentul asta nu va mai fi secret, din moment ce este expus intr-un loc public). Din seara in care am descoperit Delirio si EU am ramas fidel si asa cum am comentat mai sus, merg intotdeauna acolo cu placere. As pune o intrebare: Stii tu vreun singur om care a fost luat cu forta de pe strada si adus in Delirio? Eu personal nu cunosc nici unul. Asa ca… cine a venit a facut-o din proprie initiativa, iar daca are nemultumiri cu privire la ORICE se intampla acolo e oricand liber sa renunte la a mai veni. E mult mai simplu si mai civilizat decat a incepe sa blamezi. Un amic de-al meu spunea ca, citez : ” Daca arunci cu rahat, risti sa te stropesti” si experienta de viata pe care am acumulat-o pana la aceasta varsta, ma face sa ii dau dreptate. Localuri in care nu exista nici un defect incepand cu locatia si pana la angajati cunosc. Si inca destul de multe. Dar in Elvetia, nu in Romania. Asa ca… daca cineva doreste asemenea standarde poate merge oricand in Zurich sau in Berna si poate beneficia de servicii la cele mai inalte standarde. Bineinteles, va plati si preturi pe masura acestor standarde. Acum ca ai aflat unde sunt aceste locatii, asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa incetezi ( sa incetezi sa… ce? ). Din contra. Cred ca este din ce in ce mai multa nevoie de oameni care spun deschis si civilizat, cat mai departe de usa cortului, ceea ce gandesc. Iti multumesc ca mi-ai dat sansa sa cunosc un partener de discutii, fie ele si virtuale,pe masura.
          O seara excelenta

          • Gossip
            June 19, 2012

            Nick, aici nu exista limita decentei, este un blog de cancan, GOSSIP se numeste… Aici fiecare e liber sa se exprime si nu o mai dam in decente si buna crestere, educatii si lucruri din astea! Pt decenta cautati alte bloguri ale comunitatii… Nick e interesant cum eu, vad doua pareri scrise, identice, de la doi oameni total diferiti… Imi puteti explica cum vine asta?

            De ce sunt si anonimi care posteaza si sustin ceea ce e scris despre club si Lucian Dunareanu? Sustin cu vehementa? Imi poate explica si mie acest lucru? Ok, vad si mi-e clar ca parerile sunt impartite!

  • Lucian
    June 19, 2012

    Alexandra, autorul articolului nu este cel care a deschis localul. Managerul este un om special si vad ca a lasat un comentariu chiar mai devreme; Nick este managerul respectivului local.

    Noi intelegem tactica ascunsa a pseudo-organizatoarei Angelo Salagean (Angela, cum ii spun toti) de a-si promova initiativa petrecerilor lui lovind marsav in concurenta (aceeasi veche tactica pe care ai avut-o si tu si Julia Deac) si nu plecam urechea la prostiile scrise pe acest blog.

    Eu cu Nick ne intelegem foarte bine si nu are cum sa se schimbe situatia. Clubul respectiv nu este o locatie gay, e un club normal, asa cum a mentionat si el iar din partea mea a avut tot sprijinul, inca din prima zi a deschiderii cand am organizat prima petrecere acolo (un bal al liceenilor).

    Eu nu am fost si nu sunt stresat daca o sa apara vreodata concurenta. Cu totii avem dreptul constitutional de a da faliment :)
    Concurenta sporeste calitatea si ma ambitioneaza si mai mult sa fiu cel mai bun prin ceea ce fac, nu prin magarii scrise pe net ca altii. Atat eu cat si colegii mei din Delirio am incercat mereu sa oferim cele mai bune servicii clientilor si petreceri frumoase, intr-un club frumos, curat si renovat (asa cum si tu, Laurentiu A, ai afirmat in momentul in care ne-ai vizitat dar si dupa) iar cei care ne-au trecut pragul stiu deja lucrul acesta. Ma bucur ca pot spune inca odata si aici ca noi avem un regulament bine stabilit. Eu nu dau oamenii afara din club ci incerc sa ii educ pentru ca a doua oara sa-i respecte pe ceilalti. Eu nu permit fotografiatul in incinta clubului pentru ca nu putem controla cine si unde posteaza fotografiile. Oricum ai vrea sa faci o poza, se poate nimeri oricand ca in spate sa apara si alte persoane. Dreptul lor la intimitate si pastrarea confidentialitatii este sacru pentru mine. Asa am rezistat atatia ani, timp in care altii isi pierdeau afacerile. Afacerile se fac cu corectitudine, respect, modestie si… suflet. De asta ma vedeti des spaland toaletele, paharele, sau strangand de pe mese si de pe jos. Nu am facut afacerea asta ca sa fiu in centrul atentiei si nici ca sa ma imbogatesc. Imi face placere sa organizez evenimente si sa-i fac pe oameni sa se simta bine, impreuna, uniti.

    Ma bucur ca ai acceptat publicarea si a acestui material defaimator la adresa mea, la adresa muncii mele, a afacerii mele, pentru ca demonstreaza cititorilor tai inca odata frustrarea ta si dorinta ta de a-mi compromite imaginea. Cred ca este cam al 6-7-lea articol in care ma faci albie de porci. :)) In orice post, fie ca are sau nu legatura cu mine, nu te poti abtine sa nu scrii ceva de rau si de mine. Esti deja un fenomen.

    Nu ma bucur insa ca tu, Laurentiu A (ca propietar al acestui blog si persoana de decizie) si Angelo Salagean (ca autor al acestui articol) sa implicati, cu nesimtire, comunitatea gay clujeana in jocurile voastre murdare si sa adresati clientilor mei jigniri grosolane. Clientii clubului DELIRIO sunt oameni din diferite paturi ale societatii: sunt studenti, someri, oameni care lucreaza, pensionari, romani, romi sau studenti straini, gay, lesbi, bi, transs, saraci sau cu venituri mai mari, mai putin educati sau cu o cultura peste medie. Eu i-am respectat pe toti si toti au avut usa deschisa atata timp cat au respectat si respecta regulamentul clubului (il puteti accesa pe delirio.ro).

    Este asadar lipsa de bun simt din partea voastra, sa-i jigniti si sa-i faceti pe gayii din Cluj (si nu numai) care vin in Delirio drept “poponari”, “tigancile proaspat date cu bicigleta inainte de catastrofalele party-uri, asa zisul patron al bulangistelor semi stirbe din Cluj” sau “rebuturile societatii, inca de la intrare, pe stanga la garderoba si pana jos la bar stau drepti toata noaptea accidentele genetice intamplate sa ajunga la Cluj”.

    Angelo, tie nu iti e rusine de acum incolo sa dai ochii cu mine si cu restul clientilor din Delirio la cum ne-ai jignit? Scuza-ma, dar e strigator la cer.

    Cat despre tine, Laurentiu A, din zi in zi incep sa te compatimesc si mai mult. Nu e nicio gluma, iti doresc multa sanatate si ai grija de tine.

    • Gossip
      June 19, 2012

      Mai baiatule, eu te-am rugat frumos ca la adresa mea sa nu mai comentezi nimic. Tu observi destul de bine cand am ceva de spus vin si o scriu sus si tare argumentat! Compatimeste-ma cat vrei tu. Eu nu sunt interesat de misculatiile tale cum de altfel nu sunt interesat nici de persoana ta sau ce faci tu… Eu stiu una si buna, in fata mea esti un jeg de om si asa vei ramane? Ce nu ti-e clar?

      Observi ca in comparatie cu stieul ala condus de tine, eu iti aprob comentariul pentru o mai buna transparenta, cum de altfel cand iti spun ca esti un jeg de om nu am sa enumer prostiile ce le-ai facut de-a randul vetii tale de doi lei. Luci dragoste, eu daca imi pun mintea te desfintez si pe tine ca Mare organizatori de evenimente si locatia aia care tu o numesti club. Insa primordiale imi sunt treburile de zi cu zi! Ce e greu sa intelegi ca oricat mi-as bate ai oamenii tai, care se semneaza diferit de pe un singur IP. iar daca vrei o imagine ca sa iti demonstrez sa-mi zici!

      Ce nu intelegi tu, este ca blogul este colectiv, nu exista autori ci administratori si toti sunt cu drepturi egale, nu e la la tine sau in alte bloguri ale comunitatii… E normal sa treaca printr-un filtru de control comentul insa postul, atata timp cat isi da cu semnatura electronica pentru ceea ce face scrie si aduce dovezi concludente mie personal mi se rupe. Ca sa fiu pe intelesul tau, da.. siteul este al meu ca si hostingul… eu l-am platit insa te anunt ca in decursul timpului a suferit o gramada de schimbari de proprietari… Sa-ti reamintesc ca este un domn care a postat parerea lui cu privire la seara de sambata 2 iunie? Ai citit comentul ala? Putem pune o mica poza cu IP-urile sa vezi cat difera… Ultima data cand am fost a fost 3 decembrie cand aproape nimeni nu s-a ingramadit in separeul din spate, cand nimeni nu era disperat de bani!

      Angelo care? Ai vreo dovada ca e semnat de Angelo? Habar n-am cine e angelo iar acuzele respective va sunt facute si de oameni din anturajul vostru!

      Te avertizez pt ultima data stimabile Dunareanu Lucian, exclude-ma pe mine din orice tertip de promovare si compatimeste-ma pana ti se face rau, parerea mea o spun liber, deschis frumos sau nu, scrisa de mine si semnata in propriu-mi stil! Sa fi sanatos cu travestiul tau cu clubul tau, piciorul meu o sa-l prinzi in club atunci cand vreau eu si cred ca am demonstrat ca sunt de-o decenta maxima, mult peste asteptarile tale si ale “grupului vostru” exclusivist!

      Bafta in continuare! Pt mine esti si vei ramane aceiasi mazga de pe fundul lacului!

    • Alexandra
      June 19, 2012

      Nu stiu cine este autorul. Dar nu asta e ideea. Nu inteleg placerea perversa a unora cand tarasc in noroi alta persoana. Ai o problema? In regula, fii barbat si rezolv-o, nu te ascunde in spatele unei identitati false.

    • Mihai Calin
      June 21, 2012

      Lucian am sa ma adresez tie: mai ti minte cand ai inceput sa vorbesti de mine? Cand ai venit unde lucram eu si ai inceput sa spui in stanga si dreapta ca sunt gay? Lucram intr-un market iar Manasturul de astazi era mai conservator. Ai idee ca stiau de mine golanii din cartier deoarece ai avut grija sa le spui tu… iar daca ii vedeam la furat trebuia sa-mi tin gura ca eram facut poponar si nu numai. Toti spuneau: “lasa ca stim noi de la Dunareanu ca esti poponar…”

      Pt ce? pt ca te-am refuzat politicos, pt ca nu esti pe gustul meu ca sa iesim la o cafea.

      ciudat este ca si ex bf meu din sibiu la fel i-ai facut. l-ai amenintat ca se va afla in oras despre el, ca vei face posibil sa afle parintii lui si mai cate.

      Lucian, eu nu am nimic cu tine. am uitat toate incidentele posibile insa nu venii sa-mi zici ca tu aperi interesele comunitatii clujene cand de fapt tu iti urmaresti doar interesele tale si nimic mai mult.

      Sper sa constientizezi, ca ai gresit ca o sa te indrepti si ca vei face totul pentru comunitate. da, te pricepi la balciuri ieftine si circuri la care fanii tai rad copios. nu trebuie sa fiu scolit sau invatat ca sa pot sa iti spun ca ne faci o defavoare prin comportamentul tau si prin ceea ce tu faci

  • Tot eu
    June 19, 2012

    Alo alo iara e Lucica patroana si noi nu stim?:)) Lucian, scumpule, localul nu e al tau, e INCHIRIAT! s-a inteles?:))
    Iar ca se vorbea de “metode murdare” de promovare, Luci, dragule, mai sti cand AI TRIMIS (da, tu ai trimis) pe Rares cu pretinus-o si cu Valy, la club la araboaica, sa faca scandal legandu-se de Luai? asa ca…lasa-neeeee…lasa-neee…:))si asta e doar un mic mic exemplu, perversa mica care esti:*…rog a mi se aproba comentariul cu tot cu ip, ca sa moara un pic cautandu-ma:*:))

    • Gossip
      June 19, 2012

      Nu se face triere de comentarii… Sunt aprobate toate, fara a se face vreo modificare asupra lor. Ca sunt ofense aduse comunitatii sau asupra unui membru al comunitatii, sunt publicate! Nu sunt publicate IP-urile decat in baza unui plangeri prealabile la Politie sau in baza unui ordin judecatoresc.

      Cred ca ar fi cazul ca unul din autorii acestui blog sa faca o lista de reguli cu privire la identitatea virtuala, la accesul informatiei si totodata la felul limbajului folosit pe acest blog!

  • Lucian
    June 20, 2012

    pentru “Tot eu”: daca tot esti familiarizat, stii bine ca eu cu Valy, Rares si prietenul lui, am terminat-o cu prietenia o lunga perioada de timp dupa perioada “Angela”. Iar daca astia 3 au mers in clubul ala a fost pentru ca nu au vrut sa vina la mine (eram certati)… deci nici pomeneala ca eu i-as fi trimis sa faca scandal. Nu crezi ca esti putin paranoic? Cum iese undeva scandal…gata, Dunareanu e de vina, Dunareanu a trimis oamenii, etc. Mai fratilor, mai ganditi inainte sa scrieti ceva. Lasati frustratile ca nu sunteti in centrul atentiei. Asa nu o sa ma compromiteti, ci dimpotriva, ma ambitionati sa fiu si mai bun. In razboaiele voastre, oricat ati incercat si ati vrut, eu NU VOI PIERDE NICIODATA. Sa va intre bine asta in cap! Asa ca vedeti-va de viata voastra privata. Adevarul, cinstea si corectitudinea sunt de partea mea. Daca nu e asa, Dumnezeu sa ma pedepseasca in cel mai urat mod posibil.

    • Gossip
      June 20, 2012

      Lucian, uite cum tocmai ai ofensat o persoana prin cuv “paranoic”… Consideri ca esti bun? Ca esti onesc? Ca esti cinstit? Explica-mi si mie de ce ai profitat de niste concurente fara a le da o sticla de apa plata, care e mai ieftina decat cea minerala la Miss Travesty. Si acum nu iti vorbeste Laur… Eu am fost la Miss la Cluj, recunosc ca ai facut ceva insa foarte prost organizat. Petruta se scarpina in cur cand Kokaine Queen ii cerea microfonul.. Protocol fetele alea nu au avut, una nici bani de intors acasa nu a avut … Vrei sa spui ca ai participat la diversitatea culturala LGBT cu scenele alea grotesti? Cu Elodia care, saraca cred ca nici nu stie unde se incadreaza!

      Nu te supara pe mine, eu nu ascult ce zice lumea chiar nu ma intereseaza, insa mi-a fost foarte clar sa vad ura si razbunarea ta de fiecare data fata de cei care te-au refuzat in diferite actiuni. Cred ca daca ai fi mai docil si mai intelegator atunci vei intelege exact unde vrem sa ajungem si noi. Daca nu ai gresii si ai lua totul ca pe o critica constructiva atunci ar fi ok.

      Daca tu ti-ai permis sa intrii intr-un cont care nu era al tau, cont de facebook si l-ai sters ai dezactivat grupurile respective (care erau facute pt comunitatea LGBT din respectivele orase), ai schimbat parola, ai sters pagina de la Gay Gossip, doar pt ca avea mai multe like-uri decat Angelicuss, ai vb rau de cel care te-a criticat (poate prea aspru cei drept), nu i-ai publicat comentariul insa i s-a raspuns public, ii vorbeai frumos in fata iar fata de alti il denigrai… Exemplu este colegul lui de apartament. Tu ai o problema, noi incercam sa te ajutam sa vezi problemele tale sa ti le pui la punct. Nu poza in persoana normala pt ca nu e asa…

      Daca in 2009 pe blogul lui Robert Varga se vb urat de tine, in 2012 alte persoane sustin acelasi lucru, nu crezi totusi ca ar trebuii sa incerci sa te schimbi?

    • Mihai Calin
      June 21, 2012

      Daca ti se spune in fata te superi ai o atitudine revoltatoare. sa-ti mai spun ceva: mai ti minte cand laurentiu era in fostul zig zag cu un prieten de-al lui si tu numai ca nu l-ai luat de gat pe baiatul ala cerandu-i sa se legitimeze si amenintand ca este in clubul tau si ca vei chema politia sa-l legitimeze? iar cand laurentiu a vazut faza te-a batut pe umar in cel mai civilizat mod si te-a trimis sa te plimbi rugandu-te ca atunci cand vine politia sa ii spui si lui? eram langa tine, se intampla langa bar de unde imi luam o bere si am auzit/vazut toata scena.

      lucian nimeni nu-ti are treaba daca nu gresesti oamenilor si daca baiatul ala citeste am sa il rog sa confirme sau sa infirme ceea ce am spus aici. astea intamplandu-se pt ca si-a exprimat o parere critica cu privire la tine.

      uita-te in jurul tau, nu ai pe nimeni doar lingai care stau cu tine pt ca nu exista altceva mai bun insa daca robert varga s-ar reantoarce ti-ar da clasa peste tot.

      oamenii astia te lasa sa postezi sa iti pui mirobolantul blog pt ca oamenii sa dea click pt a-ti citii frustrarile… pardon, frustrarile noastre! iar daca unul de pe gossip vine si adopta un limbaj decent nici nu ii publici comentariul. este singurul blog unde fiecare e liber sa se exprime cat poate si cum poate. accepta ofense si injurii si stau drepti in fata celor care interactioneaza cu ei.

      gresesti si sper ca dumnezeu ala de care vb tu sa te ierte si sa-ti lumineze mintea.

  • Lucian
    June 21, 2012

    Laurentiu A, si ma adresez aici tie pentru ca tu esti autorul acestui blog si cel care se ascunde in spatele tuturor acestor comentarii trecute cu diferite nume:
    As fi apreciat enorm si m-as fi concentrat mai mult daca as fi gresit ceva sau nu DACA ai fi venit cu acuze pertinente, cu dovezi, daca ti-ai fi asumat responsabilitatea si ti-ai fi semnat macar materialul.

    Repet inca odata: in toti anii astia de cand ma stiti, am incercat mereu sa fiu corect si sa fac lucrurile asa cum trebuiesc ele facute. Nu am facut rau nimanui, nu m-am jucat cu sufletele oamenilor, nu am stricat viata nimanui (in comparatie cu tine!) si am incercat intotdeauna sa vin in sprijinul celorlalti.

    Este ultimul comentariu si ultima data cand voi mai intra pe acest blog in care iti scrii frustrarile pentru a ma denigra in cel mai urat mod. Acesta nu este jurnalism, asa cum pretinzi!

    M-am plictisit deja sa citesc tot felul de aberatii, acuze de-a dreptul hilare, si sa faci apel la comentarii ANONIME scrise te miri cand.

    Eu sunt un om care cand a avut ceva de spus, a spus si si-a asumat responsabilitatea. Asa mi-am facut prieteni dar si dusmani. Sunt un sagetator pentru care corectitudinea, sinceritatea si respectul sunt extrem de importante. Poate sunt prea aspru cateodata si cataloghez repede oamenii, insa fiecare are sistemul lui de valori.

    Cine vrea sa ma cunoasca (si nu superficial) si sa petreaca timp langa mine, o va face. Cine nu, nu. Fiecare este liber sa creada ce doreste. Peste ani si ani isi vor da seama singuri care sunt de fapt jocurile tale de culise.

    La revedere Laurentiu A si multa sanatate! Sa te concentrezi mai mult asupra vietii tale si incearca sa ti-o faci frumoasa. Incearca sa nu te mai inconjori de atata rautate, razbunare si ura. Vei vedea in timp ca nu te-au ajutat decat pe moment sa te simti bine.

    • Gossip
      June 21, 2012

      Acelasi IP mai multe semnaturi

      Aici aveti dovada clara ca pretinsul Lucian Dunareanu isi semneaza fiecare comentariu dupa cum doreste inima lui. Pentru siguranta domnului sus mentionat, am sters ultimele doua cifre din IP-ul dansului. Oare cat de dinamic sa-i fie IP-ul? Pt o transparenta mai buna rugam cititorii sa ne ceara un print-screen dupa IP-urile utilizatorilor care au postat la acest articol, astfel va putem demonstra ca nu exista o singura persoana pe acest blog care: el centreaza, el da cu capul!

      Domnule Lucian, sper ca e foarte limpede ca ofuscarea dumneavoastra are ca baza o actiune nejustificata si ca nu suntem noi cei care folosesc un IP si mai multe idenititati. Baiatule, te faci de cacat singur, esti pielea pulii in fata celor de la Gossip, esti vai pula ta … Este o boala patogenica, fara sanse de scapare.

    • Gossip
      June 21, 2012

      Mail Lucian Dunareanu

      Draga domnule Lucian Dunareanu,

      Am sa incep sa-ti spun ca ma bucur foarte mult ca mi-ai trimis acest e-mail, cum de altfel am rugamintea ca restul “prietenilor” virtual sa-l citeasca. Te rog frumos sa iesi cu probele tale ce sustii ca le detii si totodata sa ma anunti si pe mine pt a citii postul respectiv.

      Mai pleava societatii gay, eu iti urez un discurs lung si interminabil. Mai frustratule, educat erudit ce pretinzi ca esti, tu chiar ai impresia ca pe mine ma doare mana sa spun cum ai intrat in posesia respectivelor lucrui? Chiar ai vre-o dovada ca eu fac fals si uz de fals, ca ma ocup de prostituie? Mai gunoi stradal, javra seculara tu ai idee ca ceea ce spui tu se incadreaza in Drepul Civil? Ca pot sa te infund pt multi, multi ani in inchisoarea de la Gherla? Nu am sa fac asta pentru ca o sa-ti placa sa iti fie rupt curul, poponar jegos ce esti.

      Bai frustrat chel, gunoi stradal si alte expresii de genu? De cate ori te-am rugat ca tu pe mine sa nu ma implici in cacaturile tale, inconstientule? Mai penal ordinar mila mi-e de tine si de batranetea ta, cum mila mi-e de mata care te-a cacat in loc sa te faca si sa te creasca…

      O sa sfarsesti ca tactu, o sa mori de unu singur, poponar slinos. Ca fac sa nu discriminare, ca te ofensez sau nu public ca te jignesc sau nu; putin imi pasa. iesi te rog frumos in fata si demonstreaza tu cum ai folosit toate accesele tale pt a intra in propria-mi adresa de e-mail si cum te-ai inspirat tu din fiecare folder al e-mail-ului personal facand povestile respective?

      Mai dobitocule, mazga ordinara, travestita pulii mele care esti tu travestita, ia uita-te fetita mica si cocheta ca am un abonament care-l folosesc din 2009 din mom in care m-am relocat in tara si factura mea ajunge usor la 1300 lei lunar… Ia priveste tu obiectul chemarii in instanta a SRL-ului din Pitesti, ia arata-mi tu mie ca eu am vandut camere foto si alte chestii furate din strainatate pe eBay fara a pune la dispozitie certificatul de garantie cu care am achizitionat prezentul obiect.

      Bai ipocritule, iti plangi de mila, futut-te-n gat de javra! Am tacut, te-am rugat in nenumarate e-mail-uri sa incetezi sa ma implici in actele tale de lasitate si gunoaiele tale. Tu chiar nu intelegi ca diferenta dintre mine si tine este clasa si responsabilitatea? Tu chiar nu ai priceput ca esti o javra seculara, ca eu dorm noaptea linistit pe cand tu te framanti pt ca nu ai o chifla in stomac? Ca astepti sa fi aplaudat la scena deschisa pt organizarea de cacat care o faci in Cluj, ca iti traiesti singur viata si te rogi de unul si de altul sa te muiasca? Bai ipocrit notoriu, demonstreaza-mi tu mie cu dovezi palbabile ca eu nu am fost vreodata inscris in cadrul Univeristatii din Bologna, ca nu am lucrat cu acte in regula in Norvegia sau Italia… Demonstreaza-mi tu mie futu-te-n gura de penal obosit ca eu am cerut favoruri oamenilor pt a le spala imaginea. Demonstreaza-mi tu mie ca eu am credite semnate de mine… IN PERSOANA, pe care nu le-am achitat.

      Iar ca sa fiu again, domn cu tine, am apelat vreodata la tine sau la gunoaiele alea de oameni ce ii ai tu langa tine sa imi dati mie bani? Bai gunoi stradal, cand am intrat in grota aia la tine l-am facut pe Webbie sa mearga sa achizitioneze a a 4a sticla de Absolut, mai tii minte? Mai muritor de foame, care te-o dat tactu si mata afara din casa ca te-au prins tragandu-ti-o in cur si sugand pula la fiecare colt de strada, tu chiar nu intelegi sa incetezi sa ma contactezi?

      Esti membrul pizdii, a javrelor de la PSI Romania, care inghit banii comunitatii pretinzand ca face un mare caca pentru comunitate. Asa cum faci si tu. Nu sunteti capabili sa promovati o imagine corecta a societatii in care traiti sa va puneti la punct cu atitudinea, nu sunteti capabili sa uniti o mana de oameni, pt ca nu vreti… Cand vedeti ca unu e cu ceva neuroni in plus fata de tot grupul ala de libidinosi frustrati, nu il ajutati sau nu il promovati pt ca va e frica sa nu ramaneti pe strada, ca nu aveti siguranta zilei de maine, ca nu aveti dupa ce bea apa dupa!

      Sa nu te-a bunul Dumnezeu sa te intalnesti cu mine vreodata ca risc sa stau o seara in aerstul politiei insa o sa matur cu tine tot orasul penalule. Spunandu-ti over and over again scuteste-ma de spectacolele tale de 2 lei, scuteste-ma de promovarea imaginii tale de bulangiu sugator de pula, milog dupa 17 cm de pula, scuteste-ma de diversitatea ta culturala in care iti pui penele pe cap si dansezi ca o balena pe scena din Delirio pretinzand ca esti o adevarata doamna, erudita si scolita.

      Eh uite draga, eu sunt taran din Moldova, nu am fost vreodata la scoala… asta e limbajul care il am de 28 de ani si poate asa te-am facut sa intelegi odata pentru totdeauna ca nu sunt curios de tine si de ceea ce faci tu.

      Cu toata stima si mandria fata de dvs semneaza Laurentiu A.

  • Scotty
    July 16, 2012

    Nu stie nimeni care e varsta de intrare in Delirio sau celalalt club? Nu scrie nicaieri si nu ma duc pana acolo sa mi se spuna in fata ca nu pot intra si vreau sa stiu daca se fac exceptii daca e vorba de 16-17 ani (m-am gandit ca varsta legala e 18 dar am nevoie de o confirmare).
    Cat despre articole, ar fi fost perfecta putina decenta si maleabilitate. Nu cred ca e normal sa atacati in modul asta bietul om care, indiferent de cine a scris articolul ala INDECENT,probabil cauta acum un loc cat mai bun pentru a se baga in pamant cu totul. Nu inteleg cu ce scop au fost scrise articolele cu atatea injuraturi si remarci absolut ofensatorii… Spre cultura generala a celui care a scris articolul, cunosc multa lume care frecventeaza Delirio si sunt de un bun simt rar si nu niste poponari jegosi asa cum ii numeste respecivul. Si, in apararea mea, am tot dreptul sa scriu atata timp cat mi se pare absurd si indecent ce a fost scris mai sus! Daca stie cineva care frecventeaza clubul (Delirio) mai multe detalii: chestia cu varsta si alte detalii negative (alea pozitive le sesizez eu pe viu, as fi foarte recunoscator. :)

    • Gossip
      July 16, 2012

      Scotty, varsta legala de intrat intr-un astfel de club este de 18 ani. Punct! Restul e tabu!

  • Scotty
    July 23, 2012

    Merci oricum, dar am intrat. Chestia e ca am vrut sa vad parerea cuiva care este in situatia mea sau cel putin a calcat in clubul respectiv ,nu sablonul sau ‘tiparul’ care nu se aplica tuturor cluburilor. De exemplu am intrat in Xen sau Janis cand aveam 14 ani deci nu prea se potriveste sablonul pe care l-ai aplicat Gossip. In fine, punctul interesant a fost pana la urma faptul ca asa-numita pivnita in care se adunau cei mai ordinari oameni ai clujului a fost extraordinar de primitoare, oamenii au fost extrem de energici si nici pe departe niste gozuri si chiar am avut ocazia sa intalnesc niste persoane hetero ceea ce naruie ipoteza celui care a scris articolul (inca nu m-am lamurit fiindca nu am fost interesat) si oricum rusine aceluia pentru limbaj si atac. Semnul exclamarii!

    • Gossip
      July 23, 2012

      Scotty, nu s-a contestat niciodata ca party-urile nu sunt bine facute ci ceea ce ofera clubul respectiv! Limbajul este liber ales de fiecare autor, cum de altfel atacul la persoana eu nu il vad. Sa facem o mica paranteza, eu sunt din Bucuresti insa Delirio Cluj nu se aseamana sub nici o forma cu ceea ce ofera Purpple Bucuresti. Varsta legala de a intra intr-un club de genu este 18 ani. M-ai intrebat ti-am raspuns!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *